Veelgestelde vragen

Wanneer en voor wie is de voorinschrijving?

Iedereen die 5x of vaker de tocht reglementair heeft uitgereden, waarvan één keer in de afgelopen 4 jaar, ontvangt in november via zijn/haar e-mailadres een uitnodiging tot voorinschrijving. Heb je geen e-mailadres dan ontvang je nog een schriftelijke uitnodiging.
Je kunt meerdere voorinschrijvers in één keer inschrijven.
Als je met een groep gebruik wilt maken van een voorinschrijving dan kan dat. Daarvoor moet je van alle andere voorinschrijvers de persoonlijke code en geboortedatum gebruiken bij de bestelling.

Als reglementair uitgereden tocht geldt:
- dat tussen 2 gereden tochten niet meer dan 5 niet (uit)gereden tochten mogen zitten.

Wanneer en voor wie is de vrije inschrijving?

Van 1 t/m 15 december kan iedereen via zijn/haar persoonlijk account max. 10 stempelkaarten aanvragen.
Heb je nog geen account, dan kun je via de website er eentje aanmaken.

Lotingsverhaal

Als er meer stempelkaarten zijn aangevraagd dan de beschikbare 15.000, dan volgt een geautomatiseerd lotingproces. De uitslag van deze loting wordt gestuurd naar het e-mailadres van de aanvrager.

Als je bij de voor- en vrije inschrijving stempelkaarten besteld, krijgen deze nu dezelfde starttijd?

Orders apart geplaatst bij de voor- en vrije inschrijving via hetzelfde account ontvangen automatisch dezelfde starttijd.

We willen ‘samen fietsen’, kan dat?

Van 1 februari tot 1 maart kun je via je account een andere deelnemer uitnodigen om samen met jou te gaan fietsen, zodat jullie dezelfde starttijd ontvangen.
Let op: diegene die je uitnodigt ontvangt via ons systeem een e-mail en moet het verzoek wel accepteren!

Wanneer krijg je de stempelkaart?

Stempelkaarten worden in de week na Pasen verstuurd via PostNL, naar het adres van de besteller zoals dat in je account staat.

Adreswijziging invoeren

Je kunt via je account zelf je adres wijzigingen.

E-mailadres wijzigen

Je kunt via je account (inloggen met je ‘oude’ e-mailadres) zelf je e-mailadres aanpassen.

Achternaam wijzigen

Je kunt je achternaam niet wijzigen in je account, neem contact op via info@fietselfstedentocht.frl

Geboortedatum wijzigen

Je kunt je geboortedatum niet wijzigen in je account, neem hiervoor contact op via info@fietselfstedentocht.frl
 

Het aantal uitgereden tochten klopt niet

In onze administratie zijn de finishcontroleformulieren verwerkt die je inlevert na het uitrijden van de tocht. Wij gaan ervan uit dat onze administratie klopt. Alleen als je aan kunt tonen (via jouw stempelkaart met de stempels) dat je telling niet klopt kun je contact opnemen met info@fietselfstedentocht.frl